בדק בית המלצות | רשימת חברות מומלצות ניתנת להורדה בתחתית העמוד

בבחירת חברת בדק בית המלצות הינן חלק חשוב ביותר. איכותה של חברת בדק בית ניתנת להשוואה במסגרת סקר שניתן לערוך באופן עצמאי. קריטריונים להשוואה לחברות בדק בית: המלצות, זמינות, עלויות וכו’. ראשית, יש לוודא כי איש המקצוע הינו בעל הסמכה רשמית של הנדסאי, מהנדס או אדריכל. הסמכה מקצועית הינה ערבות ראשונית לדיוק תוצאות בדיקת ליקויי הבניה שבוצעה ע"י חברת בדק בית.

חשוב לזכור! במידה והקבלן אינו משתף פעולה בנוגע לתיקונים הנדרשים, חוות הדעת תשמש כראיה בבית המשפט. לכן, חשוב שחוות הדעת תהה כתובה בשפה מקצועית, ברורה וללא מקום לפרשנויות. לחברת בדק בית ולחוות הדעת ההנדסית שהיא מפיקה ישנה השפעה מכרעת על תוצאות המשפט. הכרעת תשלומי פיצויים או מחירו העתידי של הנכס יושפעו מחוות הדעת, ולכן חשוב שהעבודה תעשה כהלכה. חברות בדק בית הינן הגורם המקצועי המגשר בין הדייר לקבלן ולכן צריכות להיות איכותיות ומקצועיות. חפשו חברת בדק בית מומלצת ברשימה מטה.

אינספקט הינה ספק מורשה משרד הביטחון, אגף ההנדסה והבינוי, עמידר ועוד, ומספקת שירותי הנדסה ואחזקה לדייר.

אינספקט מספקת שירותי בדק בית בשיטה יחודית שפיתחה החברה ובאמצעות הציוד המתקדם ביותר. בדק בית מתבצע ע”י מומחים מוסמכים ומנוסים בעלי רקע רב שנים בענף הבניה.

בתום בדק הבית, מופקת חוות דעת הנדסית הכוללת:

  1. תצהיר משפטי
  2. כל ליקויי הבניה בנכס
  3. האסמכתאות בחוק הקובעות שאכן מדובר בליקויים
  4. אופן התיקונים הנדרשים
  5. עלות התיקונים הצפויה

חוות הדעת נמסרת לקבלן לשם תיקון הליקויים. ברב המקרים הקבלן אכן מתקן את הליקויים והדירה כשירה לאכלוס. במקרים אחרים, מסרב הקבלן לבצע את התיקונים ובמקרה כזה, אינספקט תפנה את הדייר לעורך דין המתמחה בתביעות קבלנים בתחום ליקויי בניה. עורך הדין יבסס את טענותיו כלפי הקבלן שהתרשל בהסתמך על חוות בדעת שהפיקה אינספקט ובהסתמך על תקנות וחוקים נוספים שיפורטו בחוות הדעת. חשוב לציין כי בדק בית וחוות הדעת ההנדסית המופקת מיועדת לשמש כראייה משפטית במקרה הצורך. ככזו, עליה להיערך במומחיות, מקצועיות, קפדנות ובאופן ברור שאינו משתמע לשני פנים.

רשימת חברות בדק בית מומלצות.
בדק בית המלצות:

רשימת חברות בדק בית מומלצות

לקבלת הצעת מחיר בקליק לחצו כאן

אינספקט - חברת בדק בית מומלצת

אינספקט – בדק בית המלצות רבות מכל החברות הגדולות במשק הישראלי

החיפוש אחר בדק בית המלצות הינו חיוני ומשמעותי, במיוחד בשעה שאתם עומדים להיכנס לדירתכם החדשה. בין אם בוצע בה שיפוץ ובין אם לא, הרי שמומלץ יהיה לוודא כי הדירה החדשה שלכם תהיה ברת מחייה ותאפשר מגורים נוחים ובטוחים בה לאורך זמן. חברת אינספט תשמח לעמוד לרשותכם ולספק את חוות הדעת המקצועית ביותר בתחום. חברתנו שמה דגש על נושא הבטיחות ותדאג להפיק עבורכם את חוות בדעת המדויקת והמקיפה ביותר.

איתור חברת בדק בית מנוסה

אם מצאתם את עצמכם מחפשים בגוגל אחר "בדק בית המלצות", הרי שאתם עושים את הדבר הנכון ביותר בעבור הבית העתידי שלכם. בדק בית הינו חיוני לא רק בעת קבלת דירה חדשה ומשופצת לידיו של הדייר, אלא גם בשעה שאתם עומדים בפני רכישת דירה יד שניה הרי שמומלץ יהיה להשלים את משימה זו. זו למעשה תהיה הדרך היעילה ביותר לוודא שאינם רוכשים "חתול בשק".

לשם ביצוע בדק בית בצורה המדויקת, יהיה עליכם לאתר את החברה המנוסה, האמינה והמקצועית ביותר בתחום וכאן בדיוק המלצות יכולות לבוא לעזרתכם.

  • וודאו כי אתם בוחרים בחברה מיומנת אשר בעלת ניסיון עשיר בתחום.
  • שאלו אודות הכשרתם של אנשי המקצוע של החברה ועל ניסיונם בתחום.
  • וודאו כי אתם בוחרים בחברה אשר בוחרת לעבוד בעבורכם ולא בעבור הקבלן! כך תוכלו להיות בטוחים כי כלל האינטרסים שלכם נשמרים וכי החברה תעמוד לצדכם בכל.

לא מוותרים – בוחרים בחברת בדק בית עם המלצות בלבד

בדיוק כמו שהייתם בודקים רכב במוסך טרם רכישתו, כך גם חשוב לבדוק את דירתכם! חברת אינספקט תערוך בעבורכם את כלל הבדיקות ההנדסיות הדרושות על מנת לוודא כי ביתכם החדש, אכן עומד בחוקים ובתקנות. צרו קשר עם חברתנו עוד היום והבטיחו לעצמכם את חוות הדעת המקצועית ביותר.

לצפיה ברשימת חברות בדק בית מומלצות לחצו כאן

לקבלת הצעת מחיר בקליק לחצו כאן

חברת בדק בית מומלצת

המלצות עבור חברת בדק בית מעניק לכל המעוניין את האפשרות ליהנות ממשוב איכותי ואקטואלי בנוגע לשירות אותו הוא מחפש. חברת אינספקט המיומנת שמחה לעמוד לשירותכם ומציעה את ביצוע בדק בית על ידי אנשי המקצוע המובילים בתחום אשר מוסמכים לעבודתם. חברתנו מקפידה על השלמת כל משימה בצורה מדויקת ואיכותית ומסייעת לאינספור לקוחות באיתור ליקויי בניה ואי התאמות מתחומים שונים. הבטיחו את קבלת המענה האיכותי לו אתם כה זקוקים כבר עכשיו וצרו קשר עם חברתנו.

וודאו כי אתם נעזרים בחברה ותיקה בתחום המעסיקה מומחים מיומנים. כך תוכלו להבטיח את קבלת הבדיקה אשר במסגרתה יאותר כל ליקוי בניה בנכס החדש שלכם אנשי המקצוע המובילים בתחום יבצעו עבורכם את כל הבדיקות ההנדסיות הנחוצות ויוודאו כי לא יהיה ליקוי שמתפספס.

לא נכנעים לליקויים עם חברת אינספקט

גם במידה ואתם מאמינים כי זו רק מרצפה אחת שמתנדנדת או רק שקע אחד שמותקן עקום, הרי שייתכן ובבית החדש שלכם מתחבאים לא מעט ליקויי בניה נוספים אחרים. זאת החל מפגמים ברכיבי הגמר, דרך דלתות וחלונות לקויים ועד רטיבות או נושאים חמורים מכך. לקבלת השירות המוביל בתחום, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אינספקט כבר היום. עם חברתנו תהנו מרמת שירות מוקפדת ועל השלמת כל משימה על הצד הטוב ביותר. אנו נותנים את המענה האיכותי לו אתם זקוקים בכדי להבטיח שביתכם החדש אכן עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

רשימת חברות בדק בית מומלצות.
בדק בית המלצות:

רשימת חברות בדק בית מומלצות

לקבלת הצעת מחיר בקליק לחצו כאן

או בטלפון במספר: 055-6657890

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button