מחיר בדק בית – עלויות וטווחי מחירים | (מחירון להורדה בתחתית העמוד)

בדק בית מחיר הוגן עם חברת אינספקט

רגע לפני שאתם מקבלים את המפתחות מהקבלן, חשוב לוודא כי ביתכם החדש אכן עומד בכל החוקים ותקנות הבניה הרלווטיות. לשם כך, חברתנו מספקת שירותי בקרת איכות בניה מזה עשור לאלפי לקוחות פרטיים על ידי מיטב המומחים. מחיר בדק בית נקבע לפי מספר קריטריונים:

להורדת המחירון המפורט גלול לתחתית העמוד

הנחה מיוחדת למבקשי הצעת מחיר בקליק – לחצו כאן
או בטלפון / בוואטס-אפ: 055-6657890

בדק בית מחיר סופר משתלם לפונים מהאתר

כיצד נקבעת עלות בדק הבית?

מחיר בדק הבית מושפע מהגורמים הבאים:

  • סוג הנכס (מגורים / מסחרי)
  • מימדי וגודל הנכס (מספר חדרים או מ"ר)
  • מיקום גאוגרפי של הנכס
  • סוג הבדיקה (בדק בית לדירה מקבלן / בדק בית לנכס יד שניה / בדיקת רכוש משותף וכו')


חשוב לציין כי בשעה שאתם מבקשים את ביצועו של בדק הבית, וודאו כי המומחים בוחנים כל פרט ופרט בנכס. זאת בין אם מדובר על התאמת הבניה בפועל לתכניות המדויקת, מערכות החשמל והמים, איטום, תקינות דלתות וחלונות, תקינות מרפסת וגג, ריצוף, גדרות, מעקות ועוד.

בדיקת ליקויי בניה משתלמת לכל כיס

חברת אינספקט הוותיקה תקיים את כלל הבדיקות ההנדסיות הנדרשות ותעביר את חוות הדעת ההנדסית אל הדייר לשם תיקון הליקויים שתגלו. לרוב הקבלן יטפל הנושאים הללו, אך במידה ואין הוא מוכן לקחת אחריות על עבודתו, הרי שחברתנו תפנה אתכם אל עורך דין המתמחה בתביעות קבלנים בתחום ליקויי בניה. עורך הדין יבסס את תביעתו על חוות הדעת ההנדסית של חברת אינספקט.

עלויות בדק בית משתלמות במיוחד - אינספקט

חשיבות בדק הבית

כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, ביצוע בדק בית הינו חיוני לשם הבטחת איכות בניית הנכס ובחינת כל היבטיו בצורה מעמיקה. כך שכל שיהיה עליכם לעשות בכדי לוודא כי הבית עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר יהיה לפנות אל חברה מיומנת בתחום אשר תשלים את הבדיקה על ידי מומחים מוסמכים ומיומנים.

אינספקט – איתור ליקויים מקצועי ומדויק

חברת אינספקט המקצועית באה להבטיח את קבלת המענה המקצועי ביותר באיתור ליקויי בניה. מומחי החברה יבחנו את כל היבטי המבנה בצורה מדויקת ולכל בעיה יותאם את הפתרון המתאים. כלל הממצאים יפורטו בחוות הדעת ההנדסית המתעדת את הממצאים ואופן תיקונם. הבטיחו את קבלת המענה הנחוץ לכם כבר עכשיו והשאירו פרטים באתר. עיינו בביקורות המצורפות מטה.

המחירון המפורט להורדה בהמשך העמוד

הנחה מיוחדת למבקשי הצעת מחיר בקליק – לחצו כאן
או בטלפון / בוואטס-אפ: 055-6657890

בדק בית מחיר לכל כיס

אין ספק שבמחשבה מעמיקה מגלה כל לקוח העומד בפני רכישת בית או דירה, כי בדק בית עבור נכס חדש או ישן זוהי עלות שחוסכת עלות אינסופית וכאב ראש עצום, המחיר בהחלט שווה את זה. אולם כמה למעשה משלמים עבור בדק בית מחיר ומה יוצר את ההבדל במחירים בשוק? האם שווה להשקיע באיש בדק בית מחיר גבוה או שעדיף ללכת על הזול ביותר? ואיך אפשר לדעת האם אנחנו משלמים לאיש המקצוע המדויק? האם בעוד מספר שנים נגלה חלילה שמישהו עקץ אותנו מבלי שיהיו לנו הכלים לזהות זאת? חברת אינספקט, בעלת ניסיון של עשרות שנים בתחומי בדק בית שמאות וליווי מקצועי בהליכי רכישת נכסי נדל"ן, מציעה לכם את כל המידע שאת זקוקים לו בתחום העלויות של בדק בית מקצועי ואמין, ואיך לא נופלים חלילה בפח.

מדוע עולה בדק בית מחיר גבוה

עלות עבודה של איש מקצוע בתחום תלויה בשטח שנכלל בעסקה, אותו עליו לבדוק עבור הלקוח. לגיל הנכס אין משמעות מכרעת. האם מדובר בנכס חדש שנבנה כעת או דירה יד שניה, בשני המקרים נדרשת בדיקה באותה רמת מקצועיות. איש מקצוע רציני ואחראי, שיבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים ולא ידלג על אף פינה. איש מקצוע כזה יגבה מחיר של כמה מאות לכל חדר, ותוספת עבור חצר, מרפסת וגג. זה אמנם מסתכם לבסוף בהוצאה גדולה יותר מרכישת חולצה, אולם התמורה שווה הון עצמי עצום המושקע בנכס. ככל שהמומחה ישקיע זמן רב יותר בהליך הבדיקה – המחיר גבוה יותר. זה נשמע לעיתים יותר אמין, אולם לפעמים מדובר סך הכל באיש מקצוע איטי באופיו. כך שלמעשה אין בבחירת איש מקצוע יקר הוכחה לגבי טיב עבודתו ואמינות הדו"ח שיפיק.

איך יודעים על מה משלמים

חשוב לבחור איש מקצוע בעל תעודה מהימנה בתחומי ההנדסה. תמיד יהיה עדיף לפנות לחברה במקום למהנדס פרטי. כך תזכו באחריות ובשירות של חברה בעלת שם. כמובן שמחיר זול מדי עלול להעיד על חוסר ניסיון. לכן כדי שלא לטעות נבחר בחברה בעלת ניסיון רב בעלת יותר ידע ואחריות.

מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל דרך שתבחרו ולקבל את השירות הטוב ביותר! נשמח לתת לכם שירות.

הורידו את המחירון המפורט:

בדק בית מחיר

הנחה מיוחדת למבקשי הצעת מחיר בקליק – לחצו כאן
או בטלפון / בוואטס-אפ: 055-6657890

 

עדן טויטו
עדן טויטו
2023-05-01
באפריל 2023 איתי ביצע לנו בדק בית טרום המסירה (דירה 6 חדרים) ואנחנו מרוצים מאוד! הדוח הצביע על ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים שאין סיכוי שהייתי מוצא לבד! תודה רבה איתי.
אירה אפריאט
אירה אפריאט
2023-04-24
מאוד מקצועיים, מומלץ בחום
מרים לוין
מרים לוין
2023-03-12
יניב בודק יעיל מקצועי ונעים...מומלץ ביותר!!
וילי אסור
וילי אסור
2023-03-08
יחס אישי מקצועיות שרות מעל המצופה
ברכהחוה אהרון
ברכהחוה אהרון
2022-11-07
אנחנו מבקשים להמליץ בחום רב על חברת אינספקט לבדק בית כחברה מקצועית, אמינה יסודית, בעלת מוניטין וניסיון רב, קשובה לצרכי הדיירים. הדוח שנתקבל היה מפורט מעל המצופה. נשמח להמליץ לכל דורש כאמור בחום רב. יישר כחם !!!
Christian Lior Corpuz
Christian Lior Corpuz
2021-08-10
מאוד יסודי, מקצועי בבדיקה. מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי אינספקט ופן האישי ממליץ

מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

השאירו פרטיכם ואנחנו נעזור לכם

    מעוניינים להיכנס לדירה בבטחון ?

    השאירו פרטים ותוכלו להיות בטוחים

      חברת קידום אתרים אורגני חברת קידום אתרים אורגני
      Call Now Button